O dostawcy systemów zabezpieczeń LOTO
Firma Safe Station to wiodący na rynku dostawca systemów zabezpieczeń LOTO z siedzibą w Jaworznie w województwie śląskim. Działamy na terenie całego kraju, zaopatrując naszych Klientów w nowoczesne systemy ochrony dedykowane działom technicznym oraz produkcyjnym.
Działając zgodnie z polityką WCM (World Class Manufacturing), dostarczamy Państwu sprawdzonych rozwiązań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy z wykorzystaniem systemów Lockout i Tagout. Naszym Klientom oferujemy niezawodne, certyfikowane systemy ochrony, fachowe doradztwo w doborze optymalnych dla indywidualnych potrzeb rozwiązań oraz wdrożenie oferowanych przez nas systemów na terenie zakładów pracy.
Poza rozwiązaniami dla działów technicznych z zakresu automatyki przemysłowej i optymalizacji procesów produkcyjnych, oferujemy wprowadzenie systemów Prewencyjnego Utrzymania Ruchu – TPM.
Jak prawidłowo wdrożyć systemy LOTO?
Prawidłowe wdrożenie systemu LOTO to proces trudny i pracochłonny, ale konieczny do przeprowadzenia w celu podniesienia bezpieczeństwa pracy. Ponieważ wdrożenie może dotyczyć maszyn, linii produkcyjnych, produkcji gniazdowej, ale też rozdzielni czy ciepłowni, czyli infrastruktur wykorzystujących jednocześnie różne rodzaje energii, wymaga ono nie tylko wiedzy z zakresu BHP i utrzymania ruchu, ale także znajomości budowy maszyn. Podstawą jest nie tylko dobór odpowiednich, dostosowanych do specyfiki środowiska zakładowego rodzajów zabezpieczeń, ale również odbycie przez personel szkoleń przygotowujących do pracy z systemem, wspartych zajęciami praktycznymi na maszynach.
Firma Safe Station gwarantuje Państwu:
- staranne zaplanowanie i wdrożenie systemu LOTO w zakładzie pracy,
- wdrożenie Prewencyjnego Utrzymania Ruchu TPM w przedsiębiorstwach,
- przeprowadzenie szkoleń dla personelu przygotowujących do pracy z systemem z uwzględnieniem zajęć praktycznych na maszynach,
- podniesienie komfortu i bezpieczeństwa pracy.
Firma Safe Station powstała w ramach projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej" dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
Projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Jego celem jest zwiększenie możliwości zatrudnienia 214 osób bezrobotnych (129 kobiet i 85 mężczyzn) zarejestrowanych w
Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej i zamieszkujących na terenie woj. śląskiego. W projekcie oferowane są m. in. staże oraz jednorazowe środki podjęcie działalności gospodarczej. W efekcie realizacji projektu 139 uczestników/uczestniczek podejmie zatrudnienie lub założy własną firmę, minimum 64 osoby zostaną objęte wsparciem w zakresie umiejętności cyfrowych, a 42 osoby w zakresie umiejętności zielonych.
Wartość projektu wynosi 5 822 191,11 zł, w tym wysokość wkładu Funduszy Europejskich wynosi 4 948 862,45 zł.
#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE