O dostawcy systemów zabezpieczeń LOTO

Firma Safe Station to wiodący na rynku dostawca systemów zabezpieczeń LOTO z siedzibą w Jaworznie w województwie śląskim. Działamy na terenie całego kraju, zaopatrując naszych Klientów w nowoczesne systemy ochrony dedykowane działom technicznym oraz produkcyjnym.

Działając zgodnie z polityką WCM (World Class Manufacturing), dostarczamy Państwu sprawdzonych rozwiązań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy z wykorzystaniem systemów Lockout i Tagout. Naszym Klientom oferujemy niezawodne, certyfikowane systemy ochrony, fachowe doradztwo w doborze optymalnych dla indywidualnych potrzeb rozwiązań oraz wdrożenie oferowanych przez nas systemów na terenie zakładów pracy.

Poza rozwiązaniami dla działów technicznych z zakresu automatyki przemysłowej i optymalizacji procesów produkcyjnych, oferujemy wprowadzenie systemów Prewencyjnego Utrzymania Ruchu – TPM.

 

Urządzenia z klawiaturą


Jak prawidłowo wdrożyć systemy LOTO?

Prawidłowe wdrożenie systemu LOTO to proces trudny i pracochłonny, ale konieczny do przeprowadzenia w celu podniesienia bezpieczeństwa pracy. Ponieważ wdrożenie może dotyczyć maszyn, linii produkcyjnych, produkcji gniazdowej, ale też rozdzielni czy ciepłowni, czyli infrastruktur wykorzystujących jednocześnie różne rodzaje energii, wymaga ono nie tylko wiedzy z zakresu BHP i utrzymania ruchu, ale także znajomości budowy maszyn. Podstawą jest nie tylko dobór odpowiednich, dostosowanych do specyfiki środowiska zakładowego rodzajów zabezpieczeń, ale również odbycie przez personel szkoleń przygotowujących do pracy z systemem, wspartych zajęciami praktycznymi na maszynach.

Firma Safe Station gwarantuje Państwu:

  • staranne zaplanowanie i wdrożenie systemu LOTO w zakładzie pracy,
  • wdrożenie Prewencyjnego Utrzymania Ruchu TPM w przedsiębiorstwach,
  • przeprowadzenie szkoleń dla personelu przygotowujących do pracy z systemem z uwzględnieniem zajęć praktycznych na maszynach,
  • podniesienie komfortu i bezpieczeństwa pracy.

 


Gazetka

Miniatura gazetki

 

dofinansowanie

Firma Safe Station powstała w ramach projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej" dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.

Projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Jego celem jest zwiększenie możliwości zatrudnienia 214 osób bezrobotnych (129 kobiet i 85 mężczyzn) zarejestrowanych w

Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej i zamieszkujących na terenie woj. śląskiego. W projekcie oferowane są m. in. staże oraz jednorazowe środki podjęcie działalności gospodarczej. W efekcie realizacji projektu 139 uczestników/uczestniczek podejmie zatrudnienie lub założy własną firmę, minimum 64 osoby zostaną objęte wsparciem w zakresie umiejętności cyfrowych, a 42 osoby w zakresie umiejętności zielonych.

Wartość projektu wynosi 5 822 191,11 zł, w tym wysokość wkładu Funduszy Europejskich wynosi 4 948 862,45 zł.

#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE